Reklamáció/Visszaküldés

Reklamáció/Visszaküldés

Tudjuk jól, hogy az interneten történő vásárlás bizalmi alapon történik. Éppen ezért a csalódás elkerülése érdekében minden fajta reklamációt gyorsan és hatékonyan próbálunk kezelni. Amennyiben a megvásárolt termékkel kapcsolatban bármilyen reklamáció merülne fel, kérjük írjon az info@24palack.hu címre és mi garantáltan orvosolni fogjuk problémáját.

A termék cseréjével illetve visszavásárlásával kapcsolatban felmerülő csomagolási- és szállítási költséget a vevőt terhelik, kivétel abban az esetben, ha hibás termékről van szó! 

A megvásárolt termékeket az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti címünkre. A visszaküldés menete a következő:

14 NAPOS ELÁLLÁSI JOG 

Ha a megrendelés kiszállítása "házhozszállítással" történt, akkor a visszaküldendő terméke(ke)t vagy postai úton, vagy valamelyik futárszolgálat segítségével jutassa vissza cégünk központi címére (Székely Bt 6821 Székkutas Dózsa György 2). A termék visszaérkezését követő 7 napon belül a termék árát visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlára. Az utánvétellel visszaküldött

 Lehetőség van arra is, hogy cégünk által küldött futárral küldje vissza a terméket. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díja 1.790,- mely összeget a visszautalandó összegből levonunk. (azaz a futárnak a termék átadásakor nem kell fizetni). Ha ezt a megoldás választja kérjük jelezze felénk az info@24palack.hu e-mail címen, és egyeztetünk a részletekről.

Ha a rendelését Foxpost automatába kérte, akkor az automatán keresztül ingyen vissza is tudja küldeni. A visszaküldés menete az alábbi:

1.  Sétáljon el bármelyik FOXPOST automatához

2.  Az érintőképernyőn válassza ki a "Visszaküldés" opciót és adja meg egyedi nyitókódját

3.  A kinyíló rekeszbe tegye vissza a csomagot, aztán csukja be az automata ajtaját

 

Figyelem! A terméket mindig az eredeti állapotában, címkével ellátva küldje vissza, mert csak így áll módunkban visszavásárolni